Total Pageviews

Thursday, November 26, 2009

Sunny November

It has been sunny here for a while and I am not complaining. That picture of granular clay (in the previous entry) is depressing so I am going to post something else right now. A set of tiles I made recently using old canes I gathered here and there and some I made. Layered them with translucent clays. It reminds me of a window for some reason. Maybe I want to go out and play....



Le soleil est sorti depuis quelques jours et ce n'est pas moi qui va me plaindre. La photo de pâte granuleuse dans l'entrée précédente me déprime alors je vais la remplacer par autre chose. Il s'agit de petites tuiles que j'ai fabriquées à partir de vieilles canes que j'ai ramassées ici et là; je les ai superposées avec de la pâte translucide. Ça me fait penser à une fenêtre; peut-être que je veux aller jouer dehors...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails