Total Pageviews

Tuesday, November 23, 2010

Nov 23

Yesterday the mailman was good to me. I got my mini cards! You submit your own pictures and they print them: they also have a lot of prints and designs for you to choose. I tried 10 different styles to see what works best. I don't need a full size business card, only one that gives my email and blog address. Love them! If you are interested, check it out at Moo cards. A UK company but they ship from the USA; they print all kinds of cards and even more....



Hier le facteur fut mon meilleur ami! Il m'a livré mes mini cartes. Faut leur soumettre des photos et ils les impriment; ils ont aussi un choix de photos/designs. J'ai essayé dix photos différentes, histoire de voir ce qui marche le mieux. Je n'ai besoin que d'une mini carte pour y inscrire mon courriel et l'adresse de mon blog. Sont très réussies: font un beau travail. Vous êtes intéressés? rendez-vous sur le site de moo cards pour en savoir plus. Une compagnie d'Angleterre.
A satisfied customer. Thanks Krista for the recommendation.
Une cliente satisfaite!

1 comment:

Louise said...

Tu ne veux pas te faire oublier? Bonne idée!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails