Total Pageviews

Sunday, November 28, 2010

Nov 28

Doing my blog early today. The light is a little better for pictures (it is still snowing). I made more little tiles in view of a future bracelet.

J'écris dans mon blog de bonne heure ce matin. La lumière est meilleure pour les photos, même s'il neige encore. J'ai fabriqué assez de petites tuiles pour faire un bracelet.



Now the work starts:sanding and probably adding a border. Finishing touches are long and tedious but so important. I know what I will do today!

Le travail commence maintenant: sablage, ponçage, bordure de finition (probablement). Le travail de finition est long et ennuyeux mais très important. Je sais ce que je vais faire aujourd'hui.

A little visit on Parole de pâte where the work inspires me doubly today. Thank you Dominique for sending us to all these wonderful places!

Je vous propose une petite visite sur Parole de pâte. Merci Domi pour ton détour dominical. Ce travail là titille mes neurones doublement.

1 comment:

2 Good Claymates said...

Those are really cool Vi! I find all your pieces are so creative!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails